BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 1, 2009

J@du@LkU

Leg@ YanG tAk tErh!nGgA

huh...!Akhirnya blog ini talah dibuka semula....Bukan apa,selama nie macam diam jer blog nisa ...Sebenarnya yang kata lega 2 sebab jaduak semakinm lama semakin sikit...Sekarang yang tinggal latihan kawad kaki n boria...Bola jaring dah habis,latihan watikah perlantikan pun dah habis....Boria 2 mcm malaslah nk masuk,tapi sebab tak cukup orang,tu yang masuk tuu,..Nanti ada pertandingan spelling,aku awal2 dah daftar...he...he...he...Ceritanya bermula sperti ini,....masa perhimpunan sebelum peperiksaan,cg yang bertugas ada buat kuiz spelling.1 soalan utk satu Tahun....Tahun 4:perkataannye (photosynthesis)
Tahun 5:perkataannye(amphibian)
Tahun 6:perkatannye:entah lah dah tak ingat
Aku pun apa lagi,aku ialah murid pertama yang angkat untuk spelling Tahun 5..Mula2 cikgu tengok je aku,pas2 dia melilau cari murid lain...aku pun angkat lebih tinggi daripada yang lain...Akhirnya cg pilihla aku...Aku pun naik pentas,sebelum itu aku sempat mengenepikan microphone...lalu bertanya,"cg 'amphibian' tu an dia A ke O"....aku tak malu untuk bertanya kerana dia cikgu BI ku...Cg itu menjawab,"Eh,mana boleh bagitau"..Aku pun hentam aku sebut A...Nasib baik betul,tak memalukan lah...Ha..ha..ha..Akhir perhimpunana cg tu buat 1 announcement siapa nak masuk...Tu yang aku daftar nama...Cikgu tu ialah cikgu kesayanganku,Cg Norlin...Aku juga masuk pertandingan Choral Speaking...Dia juga yang ajar...Hmmm...rasanye sampai sini jer lah.....

0 Comments:

Post a Comment



Falling Images from DollieCrave.com