BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 20, 2009

Bu$y n n0 TimE

huhh....blog aku nie macam dah tak berpenghuni..Ha...ha..busy sesangat sampai nak update blog pun tak sempat.Hari Isnin aku ada test percubaan skolah agama n kebangsaan....Penatnye nak ulangkaji..Sampaikan pernah satu hari tu...,balik skolah agama petang pastu mandi2 sembahyang maghrib..Lepas sembahyang,tunggu mak masak....Yang tak best nye aku nie,tunggu dengan berbaring.So,sampai ke pagi esokla baru bangun pegi skolah..Dalam kelas bestla tak ngantuk tapi yang tak best pulak keje skolah tak siap sebab dah direct tido malam sebelumnye tu...nasib baikla tangan aku ni boleh dikatakan cepat menulis(bolehla cuma kalau tergesa2 cincai)n keje rumah tak banyak...sebelum cikgu masuk tu jugak aku bereskan...Akhirnya cikcu tak tahu aku baru buat...Benda tu berlaku 2 kali...ha..ha..ha..Nak buat cam mana bertungkus lumus berlatih hanya bolajaring yang tak berapa penting...(tapi bila ada latihan meluru tak nak pegi skolah agama,ha...ha...)Tapi yang magic bin ajaibnya bila aku masuk kelas masa kelima terakhir ialah masa Matematik lah selalunya,masuk kelas cikgu dah suruh salin...yang pelik aku boleh jawab tanpa salah,1 soalan tanya kawan..Hmm...nantilah sambung balik...

0 Comments:

Post a Comment



Falling Images from DollieCrave.com