BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 5, 2009

ApA yAnG tErJAdi????

Merujuk kepada tajuk di atas....kenapa 3 acara lari aku kena ambil bahagian??!Arghhh,dalam 1 satu hari selang 10 minit kena lari mcm2 acara....4 kali 100 meter,100 meter,n also 4 kali 200 meter.....Nasib baik 1 acara tuu aku tak memalukan ibuku yang tengah melihatku menjalani acara tuu....Lompat jauh,,,,dah la ramai cikgu2 yang melihatku termasuklah ibuku...Percubaan sekali,aku lompat tak delah jauh sangat...bila yang betul2 cubaan pertama batal sebab terlebih pijak papan...Tetapi syukurlah yang kedua iaitu yang terakhir aku pass n jauh lak tuu....Itulah yang dikatakan nasib baik kerana aku dapat 3...no1 pun dapat kepada rumah sukan biru...aku pun rumah sukan biru....

ANTARA ACARA YANG AKU MASUK:-
1.Lompat jauh-aku n mimi(mimi tuu atlet sekolah)
2.Lari Berpagar-aku n suraya
3.4 kali 100 meter-aku,mimi,suraya,dinie(kiranya kami 4 orang yang terfamous di dalam rumah sukan
tu...Ha..ha...perasan!)
4.4 kali 200 meter-aku,mimi,suraya,dinie
5.100 meter-aku,suraya


=Inilah sahaja untuk hari ni:)

0 Comments:

Post a Comment



Falling Images from DollieCrave.com