BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 16, 2009

Pengalaman Yang Paling PAHIT!!!!!

Malam semalam aku meminta ayahku membeli roti keping utk aku sarapan pagi nie...Ayahku pun bercadang nak bawak motor dier...,aku apa lagi berebut2 nak naik...Tetiba mak aku nak ikut so kena naik kete...pastu ayah aku nak tengok rancangan BOLOS,aku pun tunggu lah..,bile habis jer rancangan tue,cite mak pulak mula...Maknanye ada harapan mak tak pegi so aku boleh naik motor.....Then aku,ayahku serta adikku pun pegi naik motor........Ceritanye bermula di sini..,

Dalam perjalanan nak pegi 7 eleven tayar pancit..,kitaorang bertiga so mestilah berat kalau nak patah balik angkut kotaorang yang berat balik smula ke rumah..Ayahku tak berpikir cara lain terus menumpangkan lami di sebuah kedai makan berdekatan sementara ayahku mengepam di Danau Kota punye petrol pam......Aku dalam hati ckp srhlah mak amek kitaorang kat sini....!Adikku yang merengek pada ibuku mahu ikut kami tadi sedih....Dia kata,"Mami tak patut ikut tadi...Menyesal!!!".Aku pulak jawab,"Sapa suruh masa mak suruh temankan dia mami tak nak....Tapi apapun tq sebab ikut,kalau tdk akak sorang2".Aku mengajak adikku kebalai polis...,sebab klu jadi apa2 kitorang kat balai polis.....Balai polis bukannye jauh seberang jalan jer...Tapi adikku takut kerana pernah diusik oleh ibuku bahawa plois suke tangkap budak menangis n hisap puting...So sebab tulah tak jad duk kat balai polis......15 minit kemudian ayhku jemput pakai kete...Nasib baik ayahku memang bawa kunci kete dier...Kalau tdk satu hal lagi nak kene amek kat umah....Balik umah,bukak jer pintu umah adikku terus pergi kat mak aku n peluk...Aku pun cite apa yang berlaku...Ibuku terus gelak dengan tentang celoteh adikku itu...(aku pun sebenarnye menyesal sebab nak naik motor)Hahaha..........

0 Comments:

Post a Comment



Falling Images from DollieCrave.com