BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 13, 2009

$uk@n TaHuNaN KaL! kE 12

Alhamdulillah,berakhir jugak hari sukan aku....tapi yang hari kedua tuu tak berjalan dengan lancar sebab hujan.....sukan itu berlangsung pada !2 hb mac n 13 hb mac....Acara aku ada banyak...,pada hari prtama iaitu hari Khamis..,aku ada persembahan kawad kaki..cikgu sebelum tuu ada pesan redah jer sume lumpur yang ada kat situ..Maklumlah semalamnyer hujan....,Aku pun dengan penuh semangatnye meredah sume lumpur walaupun masa tengah jalan tuu nampak seluar yang tengah aku pakai tu kotor...tapi,takkanlah dalam barisan tuu nak terhenjut-henjut dek kerana nak elakkan lumpur....Masa nak buat persembahan formasi tuu agak gementar kerana aku yang kene bagi arahan...Tapi setelah jer kami habis buat formasi 1 n 2...,cikgu yang melihat kami sume menjerit mengatakan kehebatan n semangat waja kami nieh sampai seluar-seluar sekali kotor n penuh dengan lumpur...Tapi yang aku bangga sangat masa tuu ialah kerana baju uniform yang aku pakai penuh dengan lencana yang telah aku lulus....He...he...he....Kerah aku nak pujuk mak suruh jahit...Pastu yang aku ada cite dalam blog nie sebelum itu ialah tentang acara yang aku masuk kan???Nilah dier punye keputusan...Lari 4x200 m dapat pingat perak,200 m dapat aku peroleh pingat gangsa(penat tuu nak lari keliling padang),Lari berpagar??Ha...Ha..ha...action jer lebih...Masa latihan ok jer,tapi biler hari yang betul2 dapat nombor 4 oklah tuu,sampai jatuh tergolek tuu...Ada acra tambahan Bola Jaring aku bawa balik pingat perak.....Oklah bukak skolah nanti ada acara lari 4x100 m lum buat sebab ari Jumaat tuu hujan lebat sesangat....

0 Comments:

Post a Comment



Falling Images from DollieCrave.com