BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 3, 2009

pEl!k Y@nG t@K tErh!ngGA

Hmm....,agaknye ape yang menyebabkan ayahku tetiba lak hari ni amek aku dari tusyen bawa motor yang dah bertahun2 tak digunakan.....Hmm......tak pelah sebab best gak dapat hirup udara segar yang dah lama aku tak hirupp....(ayat apa yang aku reka sampai nernelit-belit lak nieh..?)Akhirnya peperiksaan skdk dah habis...Skarang tunggu skolah agama.....Lambat lagii!!!!!Lepas habis cuti bulan 3....He...he..he bolehlah aku have fun lagi....Eh....mana boleh!!!!(aku nak tulis apa lagi ha???no idea lahh)Adakah pulut kuning n rendang ayam pagi tadi yang dibawa oleh kawan baikku itu telah merunsingkan fikiranku yang gila22 niehh???Ntah larr....,aku nak taip n fikir apa yang nak diletak dalam blog aku nieh pun dah tak tahu....Ok lah.....chow dulu....:)

nota:-Diambil dari blog baru....Sebenarnye memang nak letak kat sini tapi terletak kat sana..

0 Comments:

Post a Comment



Falling Images from DollieCrave.com