BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 11, 2009

9 JANUARI 2009- Hari jadi Nisa'

Aku ialah anak yang kedua.Aku diberi nama oleh ibu bapaku Khairun nisa'.Pada tahun ini aku berumur 11 tahun.Aku dilahirkan pada tahun 1998 di Hospital Bersalin Kuala Lumpur.Rasanya aku anak yang paling happy go lucky tapi kadang2 suka merajuk.Dan pada hari Jumaat lepas,aku menyambut hari jadiku yang ke-11.kami sekeluarga makan malam di sebuah restoran brnama 'Kak Long Paradise'.makanan kat situ sedap tapi haraganya pun sedap.Tak tahu pula harganye mahal,yelah sekadar nak merasa.Nak tahu makanan sedap ke tidak,kalau sedap boleh mkan lagi untuk hari jadi syahmi n syafiq.Tapi yang tak bestnya,masa makan tu aku demem n selesema.Jadi tak de selera sangatlah nak makan ni.aku tak kisah janji dapat makan dengan keluarga......

0 Comments:

Post a Comment



Falling Images from DollieCrave.com